Team Sydhavsøerne vil have de unge frem i rampelyset

Foto: Anders Knudsen, arkivfoto

Team Sydhavsøerne agter at sadle om, og det vil gå ud over målsætningen.

Offentliggjort Sidst opdateret

De sportslige resultater har ikke været tilfredsstillende.

Dette er konklusionen i Team Sydhavsøernes ledelse med direktør Anders Henriksen og formand Carl “Calle” Christensen i spidsen, hvilket kom frem i aftes, hvor klubbens partnere var inviteret til fyraftensmøde hos 2010 Vin & Velsmag i Maribo.

Og partnerne var slet ikke uenige med ledelsen.
Målsætningen for sæsonen var oprykning til Håndboldligaen. Det sker ikke - med mindre der kommer usædvanlige resultater i de sidste spille-runder i håndboldmændenes 1. division.

Fremover vil man næppe se Team Sydhavsøerne melde ligeså bombastisk og ambitiøst ud. Og det er der en god grund til:
Man agter at sadle om. Fremover skal der satses mere på lokal arv.

Læs mere om Team Sydhavsøernes nye målsætning i Folketidendes papiravis tirsdag.

Klik her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed