Udby: Vi fik forsvaret helt op at ringe

Forsvarsstyrmand Tim Udby fik fornøjelsen af at score Team Sydhavsøernes sidste to mål.  
- Det var stille og roligt. Nej, det var selvfølgelig fedt, grinede Tim Udby:
 
- Vi prøvede jo på at spille den rundt så længe som muligt, og så endte den bare hos mig, og så skal jeg jo score. Det var selvfølgelig fedt at løbe hjem og se, at de andre også kunne li' det.
 
Tim Udby var ikke i tvivl om, at det var Sydhavsøernes forsvar, der afgjorde kampen.
 
- Vores angrebsspil flød jo ikke rigtig. AG har virkelig læst på lektien siden sidst. De var sindsygt svære at åbne. De var virkelig aggressive. Men til gengæld fik vi vores forsvar helt op at ringe de sidste 45 minutter. Der er eddermame ikke mange hold, der holder dem nede på 21 mål. Og trækker man deres kontramål og andenbølge fra, så når vi endnu længere ned. Det var en fornøjelse, vurderede Tim Udby, som nød kulissen i fulde drag:
 
- Det var fandme sjovt. Der var en sindsyg stemning, og det var jo en kæmpe forløsning til sidst.
 
 
 
 
 
 
 




Team Sydhavsøernes forsvar var meget stærkt i anden halvleg, hvilket blev afgørende for kampens udfald.

Offentliggjort Sidst opdateret