Wozniacki om gruppesejr: Jeg har spillet godt

Det holdt hårdt, før Caroline Wozniacki torsdag fik nedkæmpet verdensranglistens nummer 32, Daniela Hantuchova, og sikret den tredje sejr af tre mulige i gruppespillet ved Tournaments of Champions i Sofia.

Offentliggjort Sidst opdateret

Efter sejren på 3-6, 7-6, 6-4 er danskeren dog meget glad for sin indsats.

- Det var tennis på et godt niveau. Hun (Hantuchova) spiller hurtigt og fladt, men vi kender hinanden så godt, så jeg synes, det blev en rigtig god kamp, siger danskeren ifølge TV2 Sport.

- Det er en hurtig bane, så det handler om at afslutte pointene hurtigt ved at tage boldene tidligt. Jeg synes, jeg har spillet godt i denne uge, siger Caroline Wozniacki.

Danskeren har tidligere i gruppespillet besejret Su-Wei Hsieh fra Taiwan og Roberta Vinci fra Italien.

Fredag er hviledag for Caroline Wozniacki, som lørdag spiller sin semifinale.

/ritzau/