Flere dræbt ved ny skudepisode i USA

To personer meldes dræbt og seks personer meldes såret ved en skudepisode i Orlando i USA. Gerningsmanden er ikke pågrebet.

Ifølge den lokale tv-station Wftv har redningsmandskab bekræftet, at to personer er døde.

Skudepisoden skete i en skyskraber i centrum af Orlando i delstaten Florida. Ofrene blev fundet på syvende og niende etage.

Politi har omringet bygningen og er ved at evakuere folk. En helikopter flyver omkring bygningen.

Politiet leder efter den formodede gerningsmand, som siges at bære blå skjorte og blå bukser, skriver avisen Orlando Sentinel.

/ritzau/

To dræbt og seks såret ved ny skudepisode i USA. Ofrene blev fundet på syvende og niende etage i en skyskraber i byen Orlando.

Offentliggjort Sidst opdateret