Norsk brandstation står i flammer

To personer er blevet bragt på hospital efter en eksplosion og en efterfølgende brand på en brandstation i den norske by Volda.

Brandstationen, der ligger i samme bygning som byens rådhus, er omspændt af flammer. Flere etager er i brand, oplyser det norske nyhedsbureau NTB.

Slukningskøretøjer fra flere distrikter arbejder med at bekæmpe branden.

Årsagen til eksplosionen er muligvis reparationsarbejde på en af stationens køretøjer.

/ritzau/NTB

Brandstationen i Volda på Norges vestkyst er i brand. Flere etager af bygningen er omspændt af flammer.

Offentliggjort Sidst opdateret