Rapport: Syv soldater fra USA i Iran

Iranske grænsevagter pågreb for nylig syv amerikanske soldater, da de illegalt forsøgte at komme ind i den islamiske republik, skriver det halvofficielle nyhedsbureau Fars i Teheran uden at angive nogen kilde til oplysningerne.

- For nylig blev syv amerikanske soldater tilbageholdt af iranske grænsevagter i en sydøstlig provins. . . To iranere, der ledsagede soldaterne, blev også anholdt, skriver Fars.

Ingen andre af Irans nyhedsmedier har skrevet om den påståede episode.

/ritzau/Reuters

Amerikanske soldater blev anholdt, da de for nylig illegalt forsøgte at komme ind i Iran, skriver halvofficielt nyhedsbureau i Teheran.

Offentliggjort Sidst opdateret