Selvmordsbombe i Kabul dræber 14 fra landets højesteret

14 mennesker er døde og 38 såret, efter en selvmordsbomber har torpederet en bus i Afghanistans hovedstad, Kabul, fyldt med medarbejdere fra landets øverste domstol.

Offentliggjort Sidst opdateret

- Vi har 14 døde og 38 sårede, siger leder for Kabuls kriminalpoliti Mohammad Zahir.

- Det var en bilbombe, som kørte direkte ind i højesterets bus, konstaterer han.

Eksplosionen skete kun 200 meter fra den amerikanske ambassade.

/ritzau/AFP