Færre tog mellem Nykøbing og Næstved mandag morgen

Jakob Poulsen
vejrogtrafik

Der kører færre tog end normalt mellem Nykøbing og Næstved - og omvendt - mandag morgen. Det oplyser DSB på deres hjemmeside. Det skyldes en signalfejl, som Banedanmark arbejder på at få rettet.

Problemet ventes tidligst løst klokken 10. Fra Næstved og længere nordpå er der også problemer. Det kan du læse mere om på DSB's hjemmeside - KLIK HER.