Cyklister kørte på motorvejen

Michael Patrick Larsen
vejrogtrafik

Vejdirektoratet meldte kort efter klokken 7 tirsdag morgen, at der var cyklister på Sydmotorvejen.

Nærmere bestemt skulle cyklisterne have cyklet på motorvejen i det nordgående spor kort efter afkørsel 38 Bårse.

En halv times tid senere var cyklisterne væk igen, fremgår det af Vejdirektoratets trafikkort.