Krimi

Arkivfoto: Rigspolitiet

17-årig angreb på utroligt dumt tidspunkt

Nu står han til en bøde på 1.500 kroner.

Offentliggjort Sidst opdateret

En 17-årig mand havde natten til lørdag virkelig set sig sur på en person i Marielyst. Faktisk kunne de slag og spark, han sendte i offerets retning, ikke vente, mente han formentlig. 

I hvert fald valgte den 17-årige et utroligt dumt tidspunkt at prøve sin kampteknik af. 

Hvorfor det var dumt, kommer sig af dem, der stod lige ved ham. 

Flere politibetjente var nemlig også i Marielyst denne nat, og som det beskrives i Sydsjællands og Lolland-Falsters Politis døgnrapport for weekenden, stod de blot ”få meter væk”. 

Betjentene anholdt derfor den 17-årige og sigtede ham for at overtræde ordensbekendtgørelsen. Kort efter blev han dog løsladt igen. 

Den 17-årige står til at få en bøde på 1.500 kroner.