Krimi

Arkivfoto: Rigspolitiet

Gammel kending standset igen: Denne gang blev det for meget

Politiet beslaglagde hans bil. 

Offentliggjort Sidst opdateret

Det var ifølge Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi ”langt fra første gang”, at den 37-årige mand havde kørt uden kørekort. 

Mandag klokken 21.13 gjorde han det så igen. 

Her stoppede en patrulje ham på Nystedvej i Toreby, og manden kunne så igen-igen få en sigtelse efter færdselsloven. Og da det var sket flere gange før, stoppede det ikke med sigtelsen. 

Politiet valgte også at beslaglægge bilen. 

Det oplyser Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi i døgnrapporten.