Ulykke på køreteknisk anlæg har kvæstet 17-årig

Lægehelikopter blev dirigeret til Randers til en ulykke mandag eftermiddag. (Arkivfoto). Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Helikopter bragte dreng til behandling på sygehuset efter ulykke ved privat arrangement på anlæg i Randers.

Offentliggjort Sidst opdateret

En 17-årig er kommet alvorligt til skade efter en ulykke med en motorcykel på Køreteknisk Anlæg i Randers. Det oplyser Østjyllands Politi tirsdag.

Ulykken skete mandag. Drengen fik alvorlige hovedskader. Med en lægehelikopter blev han fløjet til behandling på sygehuset.

Under et styrt mistede han sin hjelm og blev kørt over af en bagvedkørende motorcykel, har politiet oplyst.

Østjyllands Politi har ikke frigivet flere detaljer om ulykken, som skete først på eftermiddagen.

Hændelsen foregik ikke i forbindelse med almindelig køreundervisning, oplyser kørelærere til Ritzau. Banen var lejet ud til et privat arrangement.

Den 17-årige var fører af motorcyklen.

/ritzau/