Udrykning går galt for nordjyske betjente

Under forsøget på at fange to røvere i Gunderup syd for Aalborg er to politibetjente torsdag aften kørt galt.

På den spejlglatte vej kørte betjentene i en patruljevogn på Hadsund Landevej ind i en anden bil, oplyser nordjyske.dk.

Sammenstødet skete i en jernbaneoverskæring, og begge biler fik store skader.

Den ene betjent er kørt på skadestuen, skriver nordjyske.dk.

Her blev han røntgenfotograferet efter at have fået et tryk i brystkassen.

Udrykningen skyldes en alarm fra en Shell-tank i Gunderup.

Fire mænd begik en form for tricktyveri, hvor ekspedientens opmærksomhed blev afledt, oplyser politiet til Ritzau.

I forbindelse med flugten blev ekspedienten dog truet, og så fik det karakter af røveri.

De fire stak af med cigaretter i en bil.

/ritzau/

Patruljebil tørnede sammen med en anden bil på glat vej syd for Aalborg.

Offentliggjort Sidst opdateret