Se kendisser fejre Vild med dans

Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS

I går var der blæst op til kæmpe-fest, da Vild med dans fejrede TV 2 Jubilæum i Odense Congress Center, hvor mere en 2.000 publikummer sad på lægterne.

Offentliggjort Sidst opdateret

Mange tidligere deltagere af programmet var med som æresgæster. Se her, hvem der bland andet dukkede op.

Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS
Foto: Polfoto/BONNERUP CLAUS