Adfærdskampagne skudt i gang

Foto: Anders Knudsen

BILLEDSERIE: Energi til de voksne.

Offentliggjort Sidst opdateret

- Skru ned for varmen og sluk lyset. Det gør jeg næsten altid selv.

Sådan lyder et par helt kontante råd fra Maiken Berggren Falster-Hansen, der går i 6. A. på Eskilstrup Skole. Og hun ved, hvad hun taler om.

Gennem projektarbejde har hun lært om energi og grøn omstilling. Det har hun gjort så godt, at hun tirsdag vandt førstepræmien i en logokonkurrence om at spare på energien.

Kåringen af hende var samtidig startskuddet til en adfærdskampagne, hvor især voksne skal være mere energibevidste.

Læs mere om kåringen og kampagnen i Folketidendes papiravis onsdag. Du kan også se flere billeder ved at klikke på billedet herover.

Klik her for at læse Folketidende på PC
Klik her for at læse via en mobil enhed

Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen
Foto: Anders Knudsen