SIGTET FOR BEDRAGERI NÆGTER SIG SKYLDIG

Arkivfoto: Anders Knudsen

29-årig mand er blevet varetægtsfængslet.

Offentliggjort Sidst opdateret

Den 29-årige mand, som Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi onsdag anholdt og sigtede for 18 tilfælde af bedrageri i politikredsen, er blevet varetægtsfængslet i fire uger.

Det oplyser Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi i en pressemeddelelse.

Manden, som er fra Roskilde, blev i dag, torsdag, fremstillet i grundlovsforhør i Retten i Næstved.

Manden har over telefonen udgivet sig for at være ansat i en bank og har franarret især ældre borgere i blandt andet Radsted, Sakskøbing og Nykøbing deres betalingskort og pinkoder.

Derefter har han hævet store kontantbeløb og været på indkøb i flere butikker.

Den 29-årige nægter sig skyldig.

Politiet har ingen yderligere kommentarer.