Uheld på Sydmotorvejen

Asger Brix Andersen
vejrogtrafik

Torsdag eftermiddag er der sket et uheld på Sydmotorvejen i sydgående retning.

Uheldet er sket kort før afkørsel 38 Tappernøje på Sjælland.

P4 Trafik skriver, at flere biler holdt i højre spor og i nødsporet. Redning er på stedet, og motorvejen i sydgående retning er helt spærret. Der er kø frem mod stedet.