Brand slukket - et spor genåbnet

Jakob Poulsen
vejrogtrafik

Brandvæsnets indsatsleder Jesper Korsgaard oplyser ved 07.10-tiden til Folketidende, at branden nu er slukket, og at det venstre spor er genåbnet. Der vil dog nok gå noget tid, før motorvejen er helt genåbnet, da lastbilen skal fjernes først.

Branden har skabt lang kø på stedet, og trafikanter opfordres derfor til at finde andre veje mellem frakørsel 44 Eskilstrup og frakørsel 43 Nørre Alslev.