Massiv kø efter uheld på Sydmotorvejen

Asger Brix Andersen
vejrogtrafik

Torsdag eftermiddag skete der et uheld på Sydmotorvejen i sydgående retning ved afkørsel 38 Tappernøje på Sjælland.

Motorvejen var en periode spærret, men det er nu muligt at passere i ét spor.

Oprydningsarbejdet pågår stadig, og der er massiv kø, der strækker sig flere kilometer.

Det skriver P4 Trafik.