Lastbil i brand spærrer motorvej

Michael Patrick Larsen
vejrogtrafik

Fredag morgen står en lastbil i brand på Sydmotorvejen.

Nærmere bestemt holder lastbilen ifølge P4 Trafik i det nordgående spor kort før afkørsel 43 Nørre Alslev. Lastbilen holder i nødsporet, men der er store flammer.

Lolland-Falster Brandvæsen er fremme på stedet og er i gang med at bekæmpe flammerne.

Ifølge P4 Trafik er der i øjeblikket helt spærret for trafik i det nordgående spor.