23-årig mand fra Esbjerg-området ramt af skud

En mand blev søndag aften bragt til hospitalet Esbjerg med skudskader. Han er uden for livsfare.

Offentliggjort Sidst opdateret

En mand blev søndag aften bragt til hospitalet i Esbjerg med kvæstelser, som mindede om skudsår. Mandag morgen bekræfter Syd- og Sønderjyllands Politi, at der er tale om skudskader.

I et tweet skriver politiet, at personen, der er 23 år og kommer fra lokalområdet, er uden for livsfare.

Sydvestjysk Sygehus i Esbjerg informerede klokken 21.44 politiet om, at manden var bragt til behandling.

- Vi kan ikke pt. sige noget om gerningssted, motiv eller gerningsmand, skriver Syd- og Sønderjyllands Politi på Twitter.

Det fremgår ikke, om der er foretaget anholdelser i sagen, eller om hændelsen er banderelateret.