42-årig mand mister livet i lejlighedsbrand i Slagelse

Brand i en etageejendom i Slagelse har ført til, at en 42-årig mand har mistet livet, skriver TV2 Øst.

Offentliggjort Sidst opdateret

Lidt før klokken to natten til fredag fik politiet og brandfolk melding om branden i en lejlighed på Kierulffsvej.

På tredje sal fandt brandfolkene den 42-årige, og hans døde på trods af flere forsøg på at genoplive ham.

De øvrige beboere blev evakueret ved branden, oplyser TV2 Øst.

Årsagen til ildens opståen er ikke fastslået.

/ritzau/