Kvindelig fodgænger kørt ned i Glostrup - alvorligt skadet

Tirsdag morgen har der været en ulykke på Hovedvejen i Glostrup, hvor en kvinde blev ramt af en bilist.

Offentliggjort Sidst opdateret

En kvindelig fodgænger er kommet alvorligt til skade i en ulykke tirsdag morgen i Glostrup.

Det fortæller vagtchef ved Københavns Vestegns Politi Lasse Michelsen.

Fodgængeren blev ramt af en bilist på Hovedvejen i Glostrup. Ulykken skete ud for nummer 61. Bilisten er uskadt.

Kvindens pårørende er blevet underrettet.

Al trafik mod København var spærret, mens politiet arbejdede på stedet. Vejen er genåbnet.