Mange roser og stor tak til afd. 100, Nykøbing F Sygehus

Offentliggjort Sidst opdateret

Følgesygdom efter en større canceroperation bragte mig akut til Nykøbing F Sygehus. Hvad jeg oplevede i den uge, jeg var indlagt, var hele vejen igennem en stor positiv oplevelse.

Kompetencen var imponerende. Alle var på forkant med både behandling og udvikling. Serviceniveauet fantastisk blandt et personale, som virkelig har noget at se til. Der er altid tid til et smil og en lun bemærkning.

Nykøbing F Sygehus er fuldt på højde med de andre hospitaler, jeg i et langt sygdomsforløb har været indlagt på uagtet, hvilke myter der er i omløb.

Sandheden fortæller noget andet end myten, og jeg er både ydmyg og taknemlig over den professionalisme, der lægges for dagen.

Tusind tak for super god behandling.

Ove Jensen

Irisvej 11

4990 Sakskøbing