Stop alt integrationssnak i Danmark
I sidste weekend var jeg i London med min 13-årige datter. Jeg har gennem årene været hyppig gæst i Storbritanniens hovedstad og nyder altid at besøge byen. Om fredagen var der et nyt islamistisk terroranslag mod metrosystemet, som jeg valgte først at dele med min datter om søndagen, da vi kørte hjem fra Kastrup lufthavn.
Det der undrede mig ved fredagens angreb i London var ikke selve terroranslaget. Vi er blevet vant til at sætte ”Je suis” foran et bynavn - og desværre er det ofte London. Samfundet reagerer med at tænde fakler og politikerne med at sige, ”Lev videre som før, de må ikke vinde”, med ansigtet i klædeligt bekymrede folder. Der synges ”Imagine” af John Lennon som symbol på at vi i Vesten besidder rummelige værdier og ønsker at leve i fred på tværs af kulturer.
Nej, det der undrede mig denne gang i London var, hvor meget bybilledet gennem tiden har forandret sig. Jeg var på forhånd bevidst om, at London har fået en muslimsk borgmester og jeg havde også set dokumentaren i TV om, at der i bydelen East-end er sket en total befolkningsudskiftning, hvor de sidste etniske englændere er rejst sydpå til badebyen Brighton og hele bydelen i London nu er muslimsk domineret.
På gadeplan var det dog den muslimske beklædning, der sprang mig i øjnene. Tidligere har jeg oplevet London som værende multikulturel uden at der dog var overvægt af tørklæder på Oxford Street, Hyde-park mv. Dette har ændret sig gevaldigt. Og det er længere ikke kun tørklæder. London har de seneste år iklædt sig Niqab og Burka. Begge beklædninger dækker hele ansigtet. Niqab med kun øjnene synlige. Burka hvor der også er gitter foran øjnene.
I mit parti, Nye Borgerlige, mener vi det er op til den enkelte hvordan de vil gå klædt - i deres fritid. Alligevel stod jeg i London i sidste uge og begyndte at tvivle på mit parti. Skal vi som samfund tillade denne kvindeundertrykkende middelalderlige tvangskultur? Jeg måtte tænke længe over, om jeg stadigt kunne stå inde for mit partis holdning, men nåede frem til, at jeg som mit parti, jo ikke ville blande mig i om folk vil gå klædt i klovnekostume, med et dørslag på hovedet eller i postmand-Per-uniform. Vi skal tænke anderledes. Vi skal turde stille spørgsmål som; disse individer der vælger denne u-vestlige kultur, er de berettigede til vores velfærdsydelser. Kort sagt, man kan gå klædt som man vil – men går man tildækket står man ikke til rådighed for arbejdsmarkedet og kan derfor ikke modtage velfærdsydelser. Vi betaler 33 milliarder kroner om året til indvandrere og deres efterkommere fra muslimske lande, der ikke vil vores samfund. Dette tal er lavt sat, da det ikke indregner omkostninger såsom øget politiindsats på Nørrebro forårsaget af kriminelle indvandrere, fængselsomkostninger til bandekriminelle osv. Og tallet vil stige gevaldigt i de kommende år.
På nationalt plan er der 3 ting vi skal gøre for ikke at havne i samme situation som i London. Vi skal
1. Kræve af alle indvandrere, at de er selvforsørgende. Maksimum 2 år på overførselsindkomst.
2. Alle kriminelle indvandrere udvises konsekvent ved første fængselsgivende straf.
3. Ingen asyl ved landegrænsen. Man er ikke længere flygtning når man spadserer rundt i Tyskland. Så er man velfærds-migrant.
På kommunalt plan skal vi forstærke assimilationen. Totalt stop for bosætningsmulighederne for personer med kulturbaggrund i muslimske lande i ghetto-bebyggelserne. Bliver et medlem af husstanden taget i kriminel aktivitet, skal alle boligforeninger i kommunen øjeblikkeligt være lukket land for hele familien. Hvor de så vil bosætte sig er deres egen sag, men det skal ikke være i byggeri med kommunale støttekroner i ryggen.
Alle de, der er tabt i integrationens laissez-faire kulturer, skal tvinges ind i det danske samfund. Det må som minimum betyde, at bosætter man sig i vores kommune, skal man bidrage aktivt til samfundet. Fra kl. 8.00 til kl. 15.00 er man væk fra hjemmet – ellers modtager man ikke en krone fra kommunen. Der vil blive fejet alt for meget fortov i kommunen, men vi undgår at 30-40 kulturelt udsatte kvinder tilbringer hele deres vågne tilværelse i en ghettobebyggelse.
Skoler med over 50% kulturelt udsatte børn skal totalt gentænkes. Jeg så helst, at alle byens skoler blev selvejende, men skoler med et stort muslimsk elevgrundlag er særligt under pres og der skal handles omgående. De forældre der ikke samarbejder om assimilationen af deres børn skal trækkes i ydelser. Det er faktisk et lovligt indgreb at trække forældrene i ydelse omend, at denne lov kun er blevet benyttet 13 gange sidste år på landsplan. Kommer Nye Borgerlige i byrådet vil det være vores mærkesag at få stoppet alle de fejlslagne integrationsprojekter til uhyrlige pengesummer og i stedet erstatte det med krav om assimilation for kommunale ydelser.
Bob Rich. Nielsen
Byrådskandidat i Guldborgsund kommune & Regionsrådskandidat.
Nye Borgerlige Guldborgsund