Lørdag i gymnastikkens tegn

Maribo. Foto: Ingrid Riis

BILLEDSERIE: Gymnastikforeningerne i både Maribo og Rudbjerg lavede opvisninger i weekenden.

Offentliggjort Sidst opdateret

Der blev hoppet, sprunget og hygget, da Maribo Gymnastik Forening lørdag holdt opvisning i Maribo Hallerne.

400 betalende publikummer blev suppleret op med masser af aktive gymnaster og gav en fantastisk ramme til opvisningen.

Langt de fleste hold havde et indslag med til opvisningen, og det blev belønnet med en god stemning i Maribo Hallerne og masser af liv på gulvet.

I Rudbjerg var gymnasterne også på gulvet for at vise, hvad de kunne.

Men ikke nok med det, så blev der også uddelt en pris.

Rudbjerg Gymnastikforening uddelte nemlig årets lederpris i forbindelse med den årlige gymnastikopvisning, og prisen gik til Lars Boye Pedersen.

Han har danset folkedans siden 1979, og har siden 1997 spillet harmonika for danserne.

Læs mere om opvisningerne og prisen i mandagens udgave af Folketidende.

Klik her for at læse Folketidende på PC

Klik her for at læse via en mobil enhed

Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Maribo. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis
Rudbjerg. Foto: Ingrid Riis