Togkaos: Signalfejl aflyser flere afgange

Arkivfoto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Signalfejl på strækningen mellem København H og Køge resulterer i aflysninger af tog mellem København og Nykøbing.

Offentliggjort Sidst opdateret

Tirsdag eftermiddag er togtrafikken hårdt ramt.

Signalfejl på strækningen mellem København H og Køge har skabt større forsinkelser.

DSB skriver på sin hjemmeside, at tog mellem København og Nykøbing er aflyst frem til cirka klokken 15. Indtil videre gælder det afgangene klokken 13.04 og 14.04 fra Nykøbing og afgangene klokken 13.44 og 14.44 fra København H.

Det er stadig muligt at tage tog mellem Nykøbing og Næstved og her skifte til tog mod København, der kører på togbanen Lille Syd via Haslev og Køge.

DSB anbefaler at tjekke Rejseplanen for alternativer til den direkte rute.