Medie: Lyngby Boldklub er tæt på at blive solgt

David Nielsen og Lyngby indtager femtepladsen i Superligaen ved vinterpausen. Foto: Polfoto

Lyngbys aktionærer har fået frem til 15. december til at overveje et salg, skriver Tipsbladet.

Offentliggjort Sidst opdateret

Lyngby Boldklub kan snart få nye ejere.

Tirsdag aften har superligaklubben ifølge Tipsbladet bedt sine aktionærer om at gøre op med sig selv, hvorvidt de er villige til at sælge deres aktier.

Det er uvist, hvem der ønsker at overtage magten i oprykkerklubben.

Aktionærerne har ifølge Tipsbladet fået frem til 15. december til at tage stilling købstilbuddet, som betegnes som attraktivt.

Lyngbys største aktionær, Hellerup Finans, meddelte i november, at man vil skille sig af med alle sine aktier inden for et år.

Lyngby har haft et fremragende comeback til landets bedste fodboldrække, hvor holdet ved vinterpausen indtager en femteplads.

Dermed har Lyngby-træner David Nielsens mandskab en fin chance for at booke en plads i medaljeslutspillet, der får deltagelse af ligaens seks bedste hold.